همانطور که می دانید پلتفرم شبکه اجتماعی لینکدین بستری برای کار و آشنا شدن با افراد موفق در حوزه کاری مورد علاقه شما می باشد. لینکدین به روز رسانی هایی را ارائه داده است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم. راه حل های فروش در پلتفرم لینکدین امروز فهرستی از به روز رسانی ها را برای پلتفرم Sales Navigator اعلام کرد که شامل بهبود تجربه جستجو، ادغام CRM و بهینه سازی صفحه اصلی جدید می شود. این ویژگی های جدید با هدف افزایش کارایی برای تبلیغ کنندگان و فروشندگان است. ویژگی ها در طول سه ماهه اول 2022 عرضه خواهند شد.

تجربه جستجوی ناوبری فروش جدید لینکدین

اولین به روز رسانی با شکل بصری بهتر در تجربه جستجو ارائه می شود. وقتی به نوار ابزار جستجو می روید، LinkedIn Sales Navigator اکنون تمام فیلتر های موجود را نشان می دهد. گزینه های اضافی که نشان داده می شوند عبارتند از “Company Headquarters” و “TeamLink Connections of”.

هنگام فیلتر کردن برای مخاطبان هدف، نتایج به صورت real-time به روز می شوند. این به‌روزرسانی یافتن مخاطبان یا حساب‌های هدف شما را آسان‌تر می‌کند.

آپدیت تجربه جستجوی ناوبری فروش جدید لینکدین

به‌روزرسانی‌های یکپارچه‌سازی ناوبری فروش و CRM

دومین بهبود ویژگی LinkedIn Sales Navigator برای کاربران Advanced Plus است. نوار های ناوبری فروش از قبل می تواند برای مدیریت مخاطبین به سیستم CRM شما (از طریق Microsoft Dynamics 365 و Salesforce) لینک شود. لینکدین ابزار جدیدی را به این ادغام اضافه کرده است به نام «فرصت‌های در معرض خطر» (At-Risk Opportunities).

این ویژگی گزارشی از افرادی که فرصت های کاری خود را باز گذاشته اند، مستقیماً در Sales Navigator ارائه می دهد. مزایای این ویژگی به شما کمک می کند تا تلاش های خود را در مواقع حساس اولویت بندی کنید و همچنین کیفیت خط فروش خود را بهبود بخشید.

کارت‌های CRM پیشرفته یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های لینکدین است که یکپارچه‌سازی CRM را ارائه می دهد. این کارت‌های CRM پیشرفته به صفحات حساب و صفحات تماس اضافه می‌شوند و نیاز به جابجایی بین پلتفرم‌ها را به حداقل می‌رسانند.

می‌توانید این اطلاعات را مستقیماً در Sales Navigator مشاهده کنید، با این گزینه که مستقیماً روی CRM خود کلیک کنید.

ویژگی های صفحه اصلی جدید

آخرین ویژگی اعلام شده توسط لینکدین به روز رسانی صفحه اصلی جدید بود که سه ماهه گذشته راه اندازی شد. صفحه اصلی افزونه خوش‌آمدگویی برای تیم‌های فروش بود که بینش‌های سفارشی‌سازی شده برای حساب‌های کلیدی را نشان می‌دهد.

لینکدین بخش Alerts Feed، Priority Accounts را آپدیت کرده و یک برگه جدید “Bookmarked Alerts” اضافه کرده است.

آپدیت Bookmarked Alerts لینکدین

فروش در حال حاضر یک بازار چالش برانگیز با پیچ و تاب ها و محورهای زیادی است. تجربه جدید ناوبری فروش لینکدین کارایی بیشتری را برای تیم های فروش شما فراهم می کند. با کاهش زمان برای اهداف مخاطب و تحقیق و عمیق‌تر کردن بینش‌های CRM خود، تیم شما در راه بستن معاملات بیشتر در مدت زمان کوتاه‌تری سود خواهد کرد.

منبع: searchenginejournal.com