در حقیقت، کاربران اینترنت بطور متوسط ​​6 ساعت و 48 دقیقه در هفته، وقت خود را به تماشای فیلم می گذرانند. 10 موتور جستجوی ویدیو وجود دارد که بیشتر افراد، از آن ها برای مشاهده فیلم استفاده می کنند که در ادامه آن ها را بررسی کرده ایم.

این افزایش 59 درصدی از سال 2016 را نشان می دهد! از این گذشته، کاربران به طور متوسط ​​2.6 برابر زمان بیشتری را در صفحات با همراه با ویدیو نسبت به صفحاتی که هیچ ویدیویی ندارند، می گذرانند.

بنابراین، چرا وبلاگ خود را با فیلم های جذاب و مرتبط جذاب تر نمی کنید؟

تعدادی موتور جستجو وجود دارد که می توانید از آن ها برای یافتن ویدیوی مناسب برای استفاده در وبلاگ خود استفاده کنید. در اینجا لیستی از بهترین موارد را برای شما بیان می کنیم.

10 موتور جستجوی ویدیویی که باید برای یافتن محتوای عالی ویدیویی استفاده کنید.

همه ما درباره گوگل و یوتیوب می دانیم، اما آیا تا به حال درباره موتورهای جستجوگر ویدیویی مانند Dailymotion و Metacafe شنیده اید؟

این موتورهای جستجوگر ویدئویی هنگامی که یاد بگیرید از آن ها استفاده کنید، بسیار سودمند و کاربردی هستند.

10 موتور جستجوی ویدیو

1) Google

ما نمی توانیم گوگل را کنار بگذاریم. نظر شما درباره Google videos چیست؟

با استفاده از نوار جستجوی فیلم ها، می توانید تقریباً هر ویدئویی را در Google جستجو کنید.

ابتدا کلید واژه خود را در Google تایپ کنید. سپس بر روی Videos کلیک کنید. جستجوی فیلم گوگل را بررسی کنید.

 Google

2) YouTube

YouTube دومین سایت پر بازدید جهان (در کنار Google) است و جای تعجبی ندارد، زیرا بیش از 500 ساعت فیلم در دقیقه در YouTube بارگذاری می شود!

اگر در مورد ویدیوی بعدی خود احساس ناامیدی می کنید، به YouTube بروید و یک کلمه کلیدی نادر را تایپ کنید. این احتمال وجود دارد، شما یک فیلم منحصر به فرد را در آنجا ببینید.

YouTube

3) Bing

اگر مانند افراد دیگر هستید، به بینگ به عنوان موتور جستجوگر، مانند گوگل نگاه می کنید. اما بینگ نسبت به گوگل تفاوت هایی دارد.

سه ​​چیز شگفت انگیز وجود دارد که شما درباره فیلم های بینگ نمی دانید:

  • آن ها برای استفاده در موبایل بهینه شده اند.
  • آن ها مستقیماً از وب سایت پلی می شوند.
  • به راحتی می توانید محتوای ویدیویی دارای هزینه را تشخیص دهید.

به سادگی کلمه کلیدی خود را در موتور جستجو تایپ کرده و فیلم ها را انتخاب کنید.

Bing

4) Dailymotion

یکی دیگر از موتور های جستجوی ویدیو Dailymotion است که دارای میلیون ها فیلم است.

درست در صفحه اصلی خود، می توانید فیلم های مرسوم را در آخرین اخبار، سرگرمی، موسیقی و ورزش تماشا کنید. مثل فیلم های مد روز Dailymotion.

به دنبال چیز خاصی می گردید؟ به نوار جستجو در گوشه سمت راست بروید و کلید واژه خود را تایپ کنید. شما حتی می توانید یک کتابخانه شخصی با تمام فیلم های مورد علاقه خود را روی سیستم عامل ایجاد کنید.

Dailymotion

5) DuckDuckGo

اگر حفظ حریم خصوصی برای شما مهم است بهتر است از DuckDuckGo استفاده کنید.

DuckDuckGo سه کار را برای شما انجام می دهد:

  • ردیاب را بلاک می کند.
  • به شما امکان می دهد جستجو خصوصی را انجام دهید.
  • اتصالات ایمن را به شما می دهد.

به دلیل رابط کاربری ساده استفاده از موتور جستجو بسیار آسان است. اگر به دنبال فیلم هستید، به سادگی کلمه کلیدی خود را در قسمت جستجو تایپ کرده و فیلم ها را کلیک کنید.

یکی دیگر از کارهای جالب این است که شما می توانید انجام یک جستجوی مبتنی بر کشورهای مختلف داشته باشد. از اینکه می دانید انتخاب یک کشور دیگر، نتایج ویدیویی متفاوتی را به شما نشان می دهد، هیجان زده خواهید شد!

 6) Yahoo

خوب، با توجه به اینکه سهم بازار موتور جستجوگر یاهو در سطح جهانی زیر 2٪ است. با این حال، درست مانند سایر موتورهای جستجو، یاهو مرور در میان فیلم ها را بسیار آسان می کند.

جالب اینجاست که اگرچه Bing نتایج جستجوی Yahoo را قدرت می دهد، اگر در هر دو سیستم عامل کلمه کلیدی یکسان را بدست آورید، همان نتایج ویدیویی را نمی بینید. از آنجا که جستجوی یاهو و بینگ نتایج متفاوتی به شما می دهند.

Yahoo

7) Metacafe

Metacafe مکانی برای یافتن فیلم های جالب و غیرمعمول است. این مجموعه انواع مختلفی را ارائه می دهد که از جمله می توان به انیمیشن هنری، کمدی، سرگرمی، چگونگی، مد و موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین می توانید فیلم های محبوب یا پرطرفدار را با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه جستجو کنید. Metacafe یک موتور جستجوی ویدئویی عالی برای بازدید است.

 Metacafe

8) Ask

امروز این سایت به عنوان سایت سؤال و پاسخ شناخته می شود. اما هنوز هم می توانید فیلم های Ask را جستجو کنید. به سادگی کلمه کلیدی خود را در کادر جستجو تایپ کرده و بر روی فیلم ها کلیک کنید. هنگامی که به دنبال فیلم در Ask می گردید، مستقیماً از YouTube نتیجه می گیرید.

موتور جستجوی Ask

9) Yandex

Yandex گوگل روسیه است. این یک موتور جستجوی گسترده است که نامه، نقشه، مرورگر، ترجمه، تصاویر و موارد دیگر را ارائه می دهد. البته Yandex یک نوار جستجوی ویدیو نیز دارد.

موتور جستجوی یاندکس

10) Swisscows

Swisscows موتور جستجوگر است که خود را “دوستدار خانواده” اعلام می کند. همچنین این وعده منحصر به فرد را به کاربران ارائه می دهد: داده های کاربر را جمع آوری یا ذخیره نمی کند.

گذشته از موسیقی ، تصاویر و محتوای وب ، Swisscows طیف گسترده ای از فیلم ها را برای انتخاب دارد.

Swisscows